ΣΧΗΜΑΤΑ :

1. Μία κλάση η οποία αναπαριστά ένα σύνολο πληροφοριών
2. Πρόγραμμα που δημιουργεί αρχείο τυχαίας πρόσβασης σειριακά
3. Tυπώνοντας στην έξοδο με την κλάση ObjectOutputStream
4. Πρόγραμμα που διαβάζει ένα αρχείο σειριακά και εμφανίζει τα περιεχόμενα σε ένα πεδίο κειμένου
5. Επιδεικνύοντας τη κλάση File
6. Πρόγραμμα που διαβάζει ένα αρχείο τυχαίας πρόσβασης σειριακά και εμφανίζει τα περιεχόμενα σε ένα πεδίο κειμένου
7. Πρόγραμμα που διαβάζει ένα αρχείο με αντικείμενα σειριακά και εμφανίζει κάθε εγγραφή
8. Η κλάση Record που χρησιμοποιείται στο πρόγραμμα RandomAccessFile
9. Πρόγραμμα που διαχειρίζεται συναλλαγές χρησιμοποιώντας RandomAccessFiles
10. Πρόγραμμα που χρησιμοποιεί πεδία κειμένου για να πάρει πληροφορίες από το χρήστη και γράφει πληροφορίες σε αρχείο τυχαιάς πρόσβασης