Άσκηση 6.6
Ανάπτυξη ενός
απλού applet για
εικονο-χάρτη.
Θέση αρχείων
= /ExerciseCodes/C6/SixSix/
Υπάρχουν
ορισμένες
κλάσεις
και αρχεία
που
σχετίζονται
με αυτή την
άσκηση.
- Η
κλάση Rectangle
περιγράφει ένα
ζωγραφισμένο
ορθογώνιο
παραλληλόγραμμο.
Η κλάση
καθορίζει
ένα
ορθογώνιο
παραλληλόγραμμο
με βάση τη θέση
του, το
πλάτος του
και το ύψος
του.
Καθορίζεται
επίσης με βάση
το
αρχικό του
χρώμα και το
χρώμα στο
οποίο
γίνεται όταν
το ποντίκι
κινείται πάνω
από αυτό.
- Η
κλάση RectangleCanvas
κληρονομεί
από την κλάση Canvas
και
αναπαριστά
ένα καμβά και
τα ορθογώνια
που
σχετίζονται
με αυτόν. Η
κλάση
υλοποιεί
τη διεπαφή MouseMotionListener,
ώστε να μπορεί
να
παρακολουθήσει
τις
κινήσεει
του
ποντικιού.
- Η
τρίτη κλάση
DrawRectAppletSolution περιέχει
τον κωδικά
για ένα
αππλετ,
το οποίο
αναπαριστά τα
ορθογώνια
που
σχετίζονται
με το
αντικείμενο
RectangleCanvas. Όταν το
ποντίκι
περνάει πάνω από
τα ορθογώνια,
αυτά
πρέπει να
αλλάξουν
χρώμα.
- Η
τέταρτη κλάση
DrawRectApplet περιέχει
τα σημεία στα
οποία πρέπει
να
εισάγετε
κώδικα.
- Ένα
αρχείο HTML, το
DrawRectApplet.html, το οποίο
περιέχει τις
δηλώσεις
HTML για την
ενσωμάτωση
του applet.
Ακολουθήστε
τα παρακάτω
βήματα.
- Ανοίξτε
το φάκελο
DrawRectApplet.html με ένα
περιηγτή. Θα
δείτε να
εμφανίζονται
δύο
ορθογώνια.
Όταν το ποντίκι
κινείται πάνω
από ένα
ορθογώνιο,
αυτό αλλάζει
το χρώμα του
σε μαύρο.
- Αντικαταστήστε
το "CODE = "DrawRectAppletSolution.class" με
CODE =
"DrawRectApplet.class" μέσα στο
DrawRectApplet.html. Αυτό την
εκτέλεση
της κλάσης DrawRectApplet.
- Υλοποιείστε
τον κώδικα
μέσα στην κλάση
του applet DrawRectApplet. Οι
λεπτομέρειες
για αυτό
βρίσκονται
μέσα σε
σχόλια. Εν
συντομία σας
ζητάτε να
φτιάξετε
δύο
ορθογώνια
και να τα
προσθέσετε
στο
αντικείμενο
RectangleCanvas. Το
αντικείμενο
RectangleCanvas τότε
προστίθεται
στο applet. Δεν
είναι παραπάνω
από δύο γραμμές
κώδικα Java.
- Επανεκτελέστε
το applet
ανοίγοντας
το αρχείο DrawRectApplet.html
από τον
περιηγητή
σας. Αν έχετε
προγραμματίσει
σωστά το applet, τότε
θα ξαναδείτε
την
ίδια
συμπεριφορά
που είδατε
στο πρώτο βήμα.