Απλή εφαρμογή client/server
τύπου echo με επαναληπτικό server. Ο client χρησιμοποιεί τη
getLocalHost
για να λάβει τη διεύθυνση του server.
Δύο απλές εφαρμογές που εκτελούνται
ανεξάρτητα, ένας http client και ένας http mirror/server. O client
συνδέεται σε ένα http server που επιλέγουμε και μεταφορτώνει τη σελίδα
που ορίζουμε. Ο mirror απαντά σε όποια θύρα ορίσουμε, σε αιτήματα τύπου
GET, μπορεί να δοκιμαστεί πχ με telnet.
Εφαρμογή client/server παραγωγής γνωμικών.
Ο
client
και
ο
server
βασίζονται σε datagrams και κάνουν timeout αν δεν
λάβουν ack έγκαιρα. Μετά από ορισμένα timeouts διακόπτεται η σύνδεση.
Βαθμιαία ανάπτυξη ενός Chat client/server:
Ανάπτυξη συστήματoς client/server σε 5 στάδια. Προσοχή στην εκτέλεση
του applet στη τελευταία έκδοση (πρέπει να είναι signed).
Μια αρκετά σύνθετη εφαρμογή
client/server που επιπρέπει πολυνηματική διαχείριση πολλαπλών
modular υπηρεσιών σε διαφορετικές θύρες και απομακρυσμένη
password-protected διαχείριση του server με χρήση μικρού πρωτοκόλλου.
Δικτυακό παιγνίδι Four-in-a-Row:
Από βιβλίο ανάπτυξης διαδικτυακών παιγνιδιών σε Java. O client
εκτελείται μέσω applet που μεταφορώνεται από τον server.
Απαιτείται web-server.
Δικτυακή Τρίλιζα: Με βάση το
προηγούμενο παράδειγμα. O client
εκτελείται μέσω applet που μεταφορώνεται από τον server.
Απαιτείται
web-server.
Διαχειριστής HighScore: Παράδειγμα με
threaded
server όπου οι clients τροποποιούν διαμοιραζόμενη δομή από high-scores.
Μονόπολη Client/Server :
Stand-alone διαδικτυακό παιγνίδι σε jar. Δεν απαιτείται web server αλλά
πρέπει να οριστούν ρητά οι υποδοχές.