Προσπαθήτε να προσελκύσετε την προσοχή στις σελίδες σας; Βασιστήτε σε καλό περιεχόμενο παρά σε φτηνά κόλπα για να προξενήσετε το ενδιαφέρον των άλλων...
Όταν η Netscape πρωτοκυκλοφόρησε το Navigator προσθεσε μια μοναδική ετικέτα η οποία φαινομενικά θα επικέντρωνε την προσοχή σε μια σημαντική φράση ή πρόταση. Αυτή η ετικέτα έκανε το κείμενο να μοιάζει σαν να αναβόσβηνε. Και αντί να συνεργαστούν με το W3 consortium και να αναπτύξουν μια αποδεκτή προδιαγραφή για αυτό το χαρακτηριστικό, απλά το ενσωμάτωσαν στον web browser τους.
Η φοβερή ετικέτα blink συντάσεται:
<blink>Wow</blink>
Εκτός και αν το βρίσκετε αναγκαίο, αποφύγετε τη χρήση αυτής της ετικέτας. Πέρα απο το ότι είναι ενοχλητικό, δε δουλεύει σε όλους τους browsers! Αν βλέπετε αυτη τη σελίδα στο NetScape Navigator, το χρωματιστό κείμενο στο παρακάτω παράδειγμα θα "αναβοσβήνει". Αν χρησιμοποιείτε Internet Explorer, το κείμενο παραμένει σταθερό.
is the ON THE |
Αν χρησιμοποιείτε Internet Explorer στο παρακάτω animated GIF βλέπετε τι βλέπουν οι χρήστες του NetScape.
Με τη σειρά της η Microsoft δημιούργησε τη δική της ετικέτα, που αναγνωρίζει μόνο ο Internet Explorer. Την ετικέτα:
<marquee>Wow</marquee>
η οποία κανει το κείμενο που περιλαμβάνει να εμφανίζεται σαν ταινία τηλεγράφου. Έτσι αν χρησιμοποιείτε Internet Explorer για να δείτε αυτή τη σελίδα, το κείμενο του παρακάτω παραδείγματος κυλάει απο τη μια άκρη της οθόνης στη άλλη:
αλλά αν χρησιμοποιείτε NetScape τίποτε δε κινήτε στο πιο πάνω παράδειγμα, και έτσι στο παρακάτω animated GIF μπορείτε να δείτε τι βλέπουν οι χρήστες του Internet Explorer.
Και ποιός ξέρει τι βλέπουν οι χρήστες άλλων browsers!
Για αυτό το λόγο αποφύγετε ετικέτες, όπως οι
<blink>...</blink> και <marquee>...</marquee> οι οποίες δουλεύουν σε συγκεκριμένους browsers.Στη συνέχεια: 19. Μορφοποιώντας το κειμενο